کافی نت «نیک نت»-شعبه مشهد

ارائه انواع خدمات اینترنتی در مشهد مقدس - همراه: 09354114534

تبلیغات
هر روز یک داستان

    برای مطالعه بروی تصویر کلیک کنید
مترجم سایت
بایگانی
نویسندگان
تماس زنده با مدیریت

ساعت فرینتی
آخرین نظرات

دیدگاه کلی از رسانه بیان

  • زکات علم، نشر آن است. هر بلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از بلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای بلاگ ها است.
  • مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار! اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیمات درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.
  • گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.
  • بلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند بلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز به تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.
بخشهای مختلف سایت
       

مرورگر شما قابلیت نمایش این قسمت را ندارد

طرح ثبت نام خودروهای فرسوده

مهزیار نیک فرجام | دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۵ ب.ظ

بازدیدکنندگان محترم جهت مشاهده طرح های مختلف خودروهای فرسوده و ثبت نام آن، با در دست داشتن مدارک خودرو به آدرس معرفی شده توسط ما اقدام نمائید.


 برای ورود به سامانه ثبت نام خودروهای فرسوده کلیک کنید
  • مهزیار نیک فرجام

ثبت نام خودروهای فرسوده

نظرات  (۲)

  • مسعود بازرگان
  • سلام !

    وبلاگتون زیباست ، اگه تمایل دارین تبادل لینک داشته باشیم !

    من یه وبلاگ با موضوع اتاق فکر تجارت و کار آفرینی راه اندازی کردم ! به وبلاگ من تشریف بیارین و نظر بدین  که برای معضل بیکاری و حل اشتغال جوانان چکار  باید انجام شود ،  خوشحال میشم !

    ضمناً  من چند کار خوب هم  انجام دادم 1-  دو اتاق  ، یکی بنام  ( اتاق فکر اقتصادی )  و دیگری هم ( مشارکت در کار اقتصادی )  در بالای وبلاگم قرار دادم اگه اونجا هم بیاین و نظر بدین برای کیفیت کار جالب میشه .

    2- تهیه لیست بیش از صد سایت مرتبط با موضوعات اقتصادی که سعی دارم که این لیست را روزانه اضافه کنم که به عنوان یک مرجع معرفی لیست سایت های  مرتبط با مسائل اقتصادی بشه !

    3- با چند نفر از دوستان دانشگاهی ام یک شرکت صاددراتی راه اندازی کرده ام که تو وبلاگ توضیح داده ام !

    راه اندازی سامانه پیامکی به شماره 3000122030303 برای دریافت نظرات و پیشنهادات دوستان

    موفق باشین ! به امید حضور و طرح دیدگاه شما در وبلاگم

    قابل ذکر است مطالب وبلاگ من مختص موضوعات اقتصادی نیست ، سعی کرده ام مطالب متنوع دیگری هم قرار دهم ولی تمرکز بیشترم به موضوع تجارت و کارآفرینی و حل مشکل اشتغال جوانان است .

    http://mobaco.blog.ir/

    پاسخ:
    تشکر
  • مسعود بازرگان
  • سلام !

    وبلاگتون زیباست ، اگه تمایل دارین تبادل لینک داشته باشیم !

    من یه وبلاگ با موضوع اتاق فکر تجارت و کار آفرینی راه اندازی کردم ! به وبلاگ من تشریف بیارین و نظر بدین  که برای معضل بیکاری و حل اشتغال جوانان چکار  باید انجام شود ،  خوشحال میشم !

    ضمناً  من چند کار خوب هم  انجام دادم 1-  دو اتاق  ، یکی بنام  ( اتاق فکر اقتصادی )  و دیگری هم ( مشارکت در کار اقتصادی )  در بالای وبلاگم قرار دادم اگه اونجا هم بیاین و نظر بدین برای کیفیت کار جالب میشه .

    2- تهیه لیست بیش از صد سایت مرتبط با موضوعات اقتصادی که سعی دارم که این لیست را روزانه اضافه کنم که به عنوان یک مرجع معرفی لیست سایت های  مرتبط با مسائل اقتصادی بشه !

    3- با چند نفر از دوستان دانشگاهی ام یک شرکت صاددراتی راه اندازی کرده ام که تو وبلاگ توضیح داده ام !

    راه اندازی سامانه پیامکی به شماره 3000122030303 برای دریافت نظرات و پیشنهادات دوستان

    موفق باشین ! به امید حضور و طرح دیدگاه شما در وبلاگم

    قابل ذکر است مطالب وبلاگ من مختص موضوعات اقتصادی نیست ، سعی کرده ام مطالب متنوع دیگری هم قرار دهم ولی تمرکز بیشترم به موضوع تجارت و کارآفرینی و حل مشکل اشتغال جوانان است .

    http://mobaco.blog.ir/

    پاسخ:
    وبلاگ شما هم فوق العاده بود.

    موفق باشید!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی