کافی نت «نیک نت»-شعبه مشهد

ارائه انواع خدمات اینترنتی در مشهد مقدس - همراه: 09354114534

تبلیغات
هر روز یک داستان

    برای مطالعه بروی تصویر کلیک کنید
مترجم سایت
بایگانی
نویسندگان
تماس زنده با مدیریت

ساعت فرینتی
آخرین نظرات

دیدگاه کلی از رسانه بیان

  • زکات علم، نشر آن است. هر بلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از بلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای بلاگ ها است.
  • مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار! اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیمات درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.
  • گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.
  • بلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند بلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز به تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.
بخشهای مختلف سایت
       

مرورگر شما قابلیت نمایش این قسمت را ندارد

ثبت نام وام ازدواج

مهزیار نیک فرجام | جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹ ق.ظ

عزیزانی که به تازگی ازدواج نموده اند و از تاریخ وقوع عقدشان 1 سال نمی گذرد می توانند با در دست داشتن مدارک زیر به کافی نت مراجعه کنند و یا از طریق سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و پر نمودن فرم درخواست وام، نسبت به ثبت نام خود و همسر خویش اقدام نمایند.

  • سند ازدواج
  • شناسنامه و کارت ملی 2 نفر

برای ورود به سامانه ثبت نام وام ازدواج کلیک کنید ورود به سامانه
شرایط و ضوابط وام ازدواج :

از آنجاییکه بسیاری از کاربران متقاضی وام ازدواج شرایط لازم و حتی بعضا سایت اصلی ثبت نام وام ازدواج را نمیدانند برآ ن شدیم تا علاوه بر قراردادن پرسش های متداول سایت وام ازدواج در این قسمت در صورتی که کاربران و یا دوستان گرامی مشکلی بابت نحوه انجام ثبت نام و یا مراحل آن دارند در پایین همین پست و در قسمت نظرات میتوانند آن را مطرح نمایند تا در اسرع وقت توسط ادمین سایت پاسخ داده شود .

2014-07-07 161949

پرسش های متداول و پاسخ به آنها

۱-آیا کلیه بانکها نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از طریق سامانه اقدام می نمایند ؟

پاسخ ۱:  خیر ، صرفاً بانکهای پذیرفته شده در سامانه قرض الحسنه ازدواج (که دارای منابع سپرده ای قرض الحسنه می باشند).

۲-آیا برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ثبت نام یکی از زوجین کافی است ؟

پاسخ ۲ : خیر ، زوج و زوجه باید هر کدام به طور جداگانه ثبت نام نمایند .

۳-آیا برای اخذ تسهیلات ازدواج ، داشتن عقد نامه رسمی صادر شده از دفتر خانه های ازدواج و طلاق الزامی است ؟

پاسخ ۳ : بلی

۴-آیا تسهیلات ازدواج برای دومین بار پرداخت می شود ؟

پاسخ ۴ : تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به هیچ وجه به ازدواج دوم تعلق نمی گیرد حتی اگر در ازدواج اول وام نگرفته باشید

۵-آیا مابه التفاوت تسهیلات ازدواج به متقاضیانی که در ازدواج اول خود از تسهیلات کمتری نسبتبه مبالغ فعلی استفاده کرده اندو مجداً ازدواج می نمایند تعلق می گیرد ؟

پاسخ ۵ : خیر

۶-آیا ثبت نام ازدواج از طریق پست امکان پذیر می باشد ؟

پاسخ ۶ : خیر‌، متقاضی صرفاً از طریق این سامانه امکان ثبت نام دارد .

۷ – آیا استفاده از تسهیلات ازدواج ، دارای محدودیت حداکثر سن می باشد ؟

پاسخ ۷ : خیر

۸-حداقل سن جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج چند سال می باشد ؟

پاسخ ۸ : برای دختران ۱۳ سال تمام شمسی و برای پسران ۱۵ سال تمام شمسی.

۹-آیا تسهیلات ازدواج به افراد کمتر از ۱۸ سال تعلق می گیرد ؟

پاسخ ۹ : بلی لیکن تسهیلات به ولی یا قیم قانونی وی پرداخت می گردد .

۱۰- برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، اینجانب مشمول سقف های فردی افزایش یافته (۵۰ میلیون ریال) می باشم، ولی بانک  انتخابی مربوطه، تنها نسبت به اعطای ۳۰ میلیون ریال اقدام می نماید، آیا موضوع قابل پیگیری می باشد؟

پاسخ ۱۰ : خیر، حسب مصوبه شورای پول و اعتبار، سقف فردی افزایش یافته از ۳۰ به ۵۰ میلیون ریال، صرفاً در صورت وجود منابع قرض الحسنه در بانک عامل قابل پرداخت است، که در حال حاضر به دلیل کثرت تکالیف قرض الحسنه ابلاغی به بانک ها، محدودیت منابع قرض الحسنه بانکی و نیز کثرت متقاضیان در صف ازدواج، امکان رعایت سقف فردی ۵۰ میلیون ریالی از سوی بانک ها میسر نمی باشد

۱۱- پس از ثبت نام متقاضی و عدم مراجعه به موقع به شعبه تعیین شده ، در صورت حذف مشخصات آیا فرد می تواندمجدداً ثبت نام نماید ؟

پاسخ ۱۱ : بلی  .

۱۲-آیا متقاضی پس از ثبت نام برای یک بانک می تواند ثبت نام خود را باطل و برای یک بانک دیگر ثبت نام نماید ؟

پاسخ ۱۲ :  بله ، چنانچه پس از تاریخ تعیین شعبه از سوی بانک ، متقاضی به مدت دو هفته به شعبه مورد نظر مراجعه ننماید ، اطلاعات شخص از سامانه حذف و می تواند مجدداً ثبت نام نماید .

۱۳-علت عدم امکان ثبت نام در سامانه ازدواج یک استان مشخص چیست ؟

پاسخ ۱۳ : در صورت اتمام اعتبار بانکهای یک استان و یا افزایش بیش از حد مراجعین به بانکهای استان مورد نظر ، امکان ثبت نام برای متقاضی جدید میسر نمی باشد . لذا متقاضی می بایست در فـــرصتهای بعدی برای ثبت نام به سامانه مراجعه نماید .

۱۴-آیا می توانم بانک انتخابی خود را در سامانه تغییر داده و بانک دیگری را انتخاب نمایم ؟

پاسخ ۱۴ :  بله ، با ایجاد امکانات جدید متقاضیان می توانند نسبت به تغییر بانک و هر نوع ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند .

 ۱۵-فرصت ثبت نام در سامانه قرض الحسنه ازدواج ، جهت دریافت وام ازدواج حداکثر چه مدت می‌باشد ؟

پاسخ ۱۵ : متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج فقط از تاریخ وقوع عقد تا پایان سال بعد فرصت استفاده از تسهیلات موصوف را دارند .

۱۶-آیا با توجه به گذشت بیش از دو سال از زمان عقد می توانم جهت ثبت نام دریافت قرض الحسنه ازدواج اقدام نمایم ؟

پاسخ ۱۶ : خیر ، حداکثر مدت زمان تعیین شده جهت ثبت نام دریافت قرض الحسنه ازدواج همان سال ﴿سالی که وقوع عقد در آن صورت گرفته ﴾ و سال آینده می باشد .

۱۷-اینجانب در هفته قبل ثبت نام کرده ام لیکن شعبه مورد نظر از سوی سایت مشخص نشده است؟

پاسخ ۱۷ : این امر هنگام مراجعه همزمان تعداد زیادی از متقاضیان ازدواج به سایت ازدواج اتفاق می افتد که با توجه به کثرت متقاضیان در مقاطع مختلف و محدودیت منابع قرض الحسنه بانکی (در کنار کثرت تکالیف قرض الحسنه ابلاغی به بانک ها)،
تعیین شعبه از سوی بانک عامل با تاخیر مواجه خواهد شد.

۱۸- با توجه به ثبت نام در سامانه و تایید کدملی ، بانک عامل نسبت به تعیین شعبه اقدام نکرده است؟

پاسخ ۱۸ : به علت کثرت متقاضیان در سامانه قرض الحسنه ازدواج و همچنین محدودیت منابع بانکی تعیین شعبه و پرداخت تسهیلات با کندی صورت خواهد پذیرفت و متقاضی می باید صرفاً با مراجعه به سامانه مذکور در صورت تعیین شعبه با مراجعه به بانک مذکور جهت تشکیل پرونده و طی مراحل مربوطه نسبت به اخذ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اقدام نماید.

۱۹- شرایط لازم جهت ضامن در زمان اخذ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج کدام است؟

 پاسخ ۱۹ : در خصوص اخذ ضامن جهت بهره مندی از تسهیلات مذکور ، حسب مصوبه شورای پول و اعتبار برای تسهیلات کمتر از مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال یک ضامن معتبر کافیست که تشخیص ضامن معتبر بر عهده بانک عامل می باشد.

۲۰ -آیا ثبت نام از من و همسرم در دو بانک و یا دو شهر امکان پذیر می باشد ؟

پاسخ ۲۰ : به منظور تسهیل و تسریع در اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بهتر است متقاضی وهمسر وی در یک بانک و یک شهر ( محل سکونت مرد ) ثبت نام نمایند .

۲۱-آیا اینجانب به وکالت از طریق متقاضی مربوطه می توانم جهت دریافت تسهیلات ازدواج در سایت ثبت نام کرده و تسهیلات ازدواج دریافت نمایم ؟

پاسخ ۲۱ : جهت ثبت نام می بایستی کلیه اطلاعات متقاضی در سـامانه درج شود لیکن در صورت دارا بودن وکالتنامه معتبر وکیل می تواند جهت دریافت تسهیلات به بانک مراجعه و تسهیلات را دریافت نماید .

۲۲- آیا به عنوان متقاضی ساکن خارج از کشور ، می توانم جهت دریافت وام ازدواج ثبت نام نمایم ؟

پاسخ ۲۲ : بلی ، در صورت ارائه   گواهی ازدواج که از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صادر شده و ممـهور به مـهر کنسولگری ایران نیز گردد( به عنوان سـند ازدواج ) می‌توانید ثبت نام نمایید .

۲۳-آیا تسهیلات ازدواج به اقلیتهای مذهبی تعلق می گیرد ؟

پاسخ ۲۳ : بلی ، ارائه اقرارنامه ازدواج یا هر مدرک مشابه که در سایر ادیان رسـمی توسـط مراکزاقلیت‌های دینی در داخل‌کشور مورد تایید قرار گیرد ، معادل عقدنامه تلقی گردیده واین متقاضیان نیز می توانند در سامانه ثبت نام کنند.

  • مهزیار نیک فرجام

وام ازدواج

نظرات  (۲)

مرسی عالی بود

سلام وقت بخیر من بانک کشاورزی ثبت نام کرده بودم و تعیین شعبه شدم ب بانک مراجعه کردم گفتند باید مدارکتونو بارگذاری کنید وارد سایت سامانه اسان کشاوری شدم مدارکمو گذاشتم ولی من بانک کشاورزی شاهد شهر تعیین شعبه شدم ک نشون نمیده و برای شهریار رو نشون میده و دوم اینکه نگفته ضامن باید چه باشه ایا جواز کسب هم قبول میکنن؟ خیلی ممنون میشم جواب بدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی